BMW 645Ci Hartge

Ispis

 

 
 
 
Dok mnogi još uvijek raspravljaju oko dizajna novih BMW-ovih modela, Hartge tuner donosi potpuno neobično prerađen coupe serije 6.Ono što najviše odvaja ovu šesticu od drugih je prednji dio, koji je nešto najčudnije viđeno u automobilizmu posljednjih par godina.Možda se svima neće svidjeti, ali će definitivno osigurati prepoznatljivost ovoj preradi.
Caka je u tome da je potpuno promjenjen prednji dio automobila, tako su netaknuta ostala samo svijetla, a sve okolo njih je promjenjeno. Čak su i BMW-ovi popularni "bubrezi" nanovo dizajnirani, dok je taj potez objašnjen željom za povratak retro izgleda. Na šta su konkretno mislili, nikome nije potpuno jasno.


 

Ostatak automobila, bar kada se govori o izgledu je minimalno promjenjen, tako sada zadnji dio krasi pored Hartge znaka i novi ispušni sistem sa 4 izlazne cijevi.
 

 

Tu su još i alu-felge impozantnih dimenzija od 21-col, sa gumama 255/30 naprijed i 295/25 nazad. Oni koji paze na detalje, opazit će još i velike kočione diskove od 380 mm kao i spušteno podvozje za 30 mm. Spušteno podvozje osim boljeg izgleda, doprinosi i odličnom ležanju automobila, koje je još pojačano ugradnjom sportskih dodataka, gdje spadaju kruće opruge i amortizeri, kao i novi set stabilizatora.
 
 
 
 
 
 
Prerada ovdje nije završena, pa je tako ostao još jedan korak do "cilja". Naravno, zadnji korak u ovom slučaju je motor. Tako je 4.4 litrenom V8 snaga sa 333 porasla na 420 KS, što je postignuto povećanjem zapremine motora na 5.1 litru. Ovo je povećalo i obrtni momenat sa 450 na 520 Nm, a performanse koje postiže Hartge 645Ci su zavidne. Ubrzanje do 100 km/h traje 4.9 sekundi i ne prestaje sve do oko 290 km/h, što je izuzetan rezultat za vozilo teško 1695 kg. Vozač će tu brzinu moći pratiti preko brzinomjera graviranog do 300 km/h, koji nosi potpis Hartgea. Isti potpis nosi i ostatak unutrašnjosti, koja je oplemenjena sa mnogo kože i aluminijuma.
 
 
sarajevo-x.com