Identifikacija korisnika branilačko-invalidske zaštite će se vršiti u prostorijama Centra za pružanje usluga građanima - Info pult u periodu od 15.12.2011. godine do 15.01.2012. godine, a u skladu sa tačkom I. stav 2. Izmjena i dopuna procedure za obezbjeđivanje efikasnosti u poslovima evidencije i kontrole budžetskih sredstava po osnovu povrata uplaćenih naknada za invalidnine i ratna priznanja.
Ukoliko se korisnik branilačko-invalidske zaštite, zbog teške bolesti, nemože lično odazvati ovom pozivu, o tome je dužan telefonski ili putem posrednika obavjestiti Općinsku službu za društvene djelatnosti, branilačko-invalidsku zaštitu i opću upravu, kako bi se identifikacija izvršila obilaskom na kućnoj adresi.
Korisnici branilačko-invalidske zaštite koji borave u inostranstvu, dužni su dati izjavu o svojoj identifikaciji ovjerenu od strane nadležnog notarijata i istu dostaviti ovoj Službi najdalje do 15.01.2012. godine a iste izjave su dužni dostavljati svakih 6 (šest) mjeseci.
www.opcinasapna.ba
Ukoliko se korisnik branilačko-invalidske zaštite, zbog teške bolesti, nemože lično odazvati ovom pozivu, o tome je dužan telefonski ili putem posrednika obavjestiti Općinsku službu za društvene djelatnosti, branilačko-invalidsku zaštitu i opću upravu, kako bi se identifikacija izvršila obilaskom na kućnoj adresi.
Korisnici branilačko-invalidske zaštite koji borave u inostranstvu, dužni su dati izjavu o svojoj identifikaciji ovjerenu od strane nadležnog notarijata i istu dostaviti ovoj Službi najdalje do 15.01.2012. godine a iste izjave su dužni dostavljati svakih 6 (šest) mjeseci.
www.opcinasapna.ba