Ispis

Tijelo treba paziti i maziti, ne samo izvana, nego i iznutra. To se, naravno, odnosi i na kou. Ni sva sila ?udotvornih preparata ne?e biti od velike pomo?i ako se koa kvalitetno ne hrani iznutra. Mlije?ni proizvodi, losos, bobi?asto vo?e, zeleni ?aj i voda samo su neke od namirnica koje bi se redovito trebale nalaziti na vaem jelovniku

Nemasni jogurt
Nemasni mlije?ni proizvodi bogati su vitaminom A koji ?ini ?uda za nau kou. Jogurt je najbolje rjeenje jer je dobar za probavu, a posebno se preporu?a onima koji imaju problema sa titnja?om ili boluju o dijabetesa.

Bobi?asto vo?e
Borovnice, brusnice, ribizli, jagode i ostale vrste bobi?astog vo?a prepune su antioksidanata koji su zasluni za lijepu i zdravu kou. U jelovnik svakako uvrstite i ipak koji obiluje vitaminom C.


Losos
Koi su potrebne esencijalne masne kiseline kojih najvie ima u ribi. Ako niste ljubitelj ribe, nadoknadit ?ete zdrave masno?e uvrstite li na jelovnik oraaste plodove poput badema, brazilskog oraha ili sjemenki lana, odnosno suncokreta.

Zeleni ?aj
Brojne su prednosti zelenog ?aja, a posebno pogoduje zdravlju koe jer sadri polifenole koji imaju protuupalna svojstva. Osim toga, pomae i u borbi protiv nekih vrsta tumora. Tako?er sadri vitamine C, D i K, ali i riboflavin, cink, kalcij, magnezij i eljezo.

Voda
Najbolji prijatelj koe je redovita hidratacija, a najbolji je izbor obi?na voda. Zato, elite li svojoj koi podariti zdravi sjaj, dnevno popijte barem osam ?aa vode dnevno.

Mango
Naran?asta tropska poslastica bogata je vitaminom A koji obnavlja stanice koe. Dobra vijest je i to ima samo 70 kalorija po plodu, pa je idealan odabir za sve koji ele izgubiti koji kilogram.

Bademi
Vitamin E kojim, osim esencijalnim masnim kiselinama, obiluju bademi, pomae u vlaenju koe iznutra. Tako?er je titi od ote?enja i pojave znakova prijevremenog starenja, zbog ?ega se i nalazi u kremama protiv bora.

Avokado
Iako ovo tropsko vo?e nije popularno, a ni lako dostupno u naim krajevima, brojne su njegove zdravstvene blagodati. Avokado je bogat vitaminima B kompleksa, esencijalnim uljima i ima protuupalna svojstva. Tako?er pomae kod iritacija koe, pa smanjuje crvenilo i svrbe.

Svjei sir
Osim to obiluje kalcijem, u siru ima i selena te minerala u tragovima. Selen titi stanice koe od ote?enja koja uzrokuju slobodni radikali i pomae kod suhe koe. Nalazi se u mesu, morskim plodovima, jajima, gljivama i cjelovitim itaricama.

Mrkva
Poznato je da su odli?an izvor betakarotena koji je tijelu nuan za metabolizam vitamina A. Mrkve su tako?er dobar izvor vitamina C, koji je mo?an antioksidant i vaan saveznik u borbi sa slobodnim radikalima koji se pojavljuju uslijed pretjeranog izlaganja suncu. Tako?er pomae i u formiranju kolagena u koi, koji pak pomae da koa izgleda mla?e i zategnutije.

tportal.hr