Ovdje ste:: Lifestyle IT Internet
 
 

Ispis

Nakon to je sredinom ove sedmice Google predstavio svoju drutvenu mreu Buzz, jasno je dao do znanja da njome eli naruiti monopol Facebooka i Twittera. Najpopularnija mrea za drutveno uvezivanje sada ?e se morati izboriti da se sveopta dominacija Googlea na internetu ne proiri i na oblast u kojoj Facebook ima apsolutnu premo?.


Da bi se zatitio od Googlea, Facebook ne smije dozvoliti da se na bilo koji na?in pojavi kao dio nekog Googleovog produkta, pie David Coursey u magazinu PC World.

Ako se Google Buzz ikad povee sa FB-om, to ?e zna?iti po?etak kraja dananje drutvene mree broj 1.

Posljednja stvar koja korisnicima Facebooka treba je novi sajt za uvezivanje s prijateljima. Mnogi na FB pored prijatelja imaju i vane poslovne kontakte, tako da im ta web stranica igra bitnu ulogu u svakodnevnom ivotu.

Svi se sad boje da bi se korisnici sad mogli podijeliti na one sa FB-a i one sa Buzza. Svako eli da svoje prijatelje ima na jednom mjestu i da se ne mora logirati na neki novi sajt kako bi ostao u kontaktu s njima.

Google ?e, kae Coursey, jednog dana zaaliti to se upetljao u cijeli ovaj posao sa drutvenim mreama. On je dominantan u svojim oblastima i tako bi trebalo da ostane.

Google je, pie PC World, jednostavno zakasnio, a pored toga iza sebe ima historiju neuspjenih mrea poput Orkuta.

Da bi Buzz uspio, mora imati sadraj Facebooka. Ako mu njegovo preuzimanje Facebook ne dozvoli, tada ?e se zatititi i obezbijediti sebi budu?nost. Upravo zbog toga FB mora odmah djelovati i ne dozvoliti ikada da Buzz preuzima njegove podatke.

Zasad nema zahtjeva da se korisnici Buzza konektuju na FB. Ipak, to ?e se desiti ako Facebook ne poduzme potrebne korake.

(Sarajevo-x.com)
 
 
 
 

CB Login