SapnaOnLine

 
 
Ovdje ste:: Lifestyle Auto Testovi TEST: Škoda Superb 2.0 TDI
 
 

TEST: Škoda Superb 2.0 TDI

Ispis

Češki proizvođač automobila, Škoda, davno se afirmirao, a u posljednjih nekoliko godina doživljava pravi procvat. Svjedoci smo da iz Mlade Boleslave dolaze novi, sve bolji automobili koji uspješno pariraju modelima vodećih proizvođača.

Od kada je Škoda došla pod kapu koncerna VW, stvari su polako ali sigurno krenule nabolje, a druga generacija Superba to potvrđuje na najbolji način. Već na prvi pogled jasno je da govorimo o rasnoj limuzini. Prednjim dijelom dominira zaobljena i moderna maska hladnjaka, te velike, interesantno oblikovane svjetlosne baterije sa xenonskim srcem. Poklopac motora je profilisan i ima oblik kljuna, a na njegovom vrhu je Škodin logo, čime je nastavljena stara tradicija. Bočne linije i krov su glatki i pažljivo oblikovani, dok zadnji dio jasno pokazuje da skriva ogroman prtljažni prostor.

Zadnje svjetlosne baterije imaju sličan oblik kao i prednje, ali zaokrenute za 180 stepeni. Kada govorimo o dizajnu zadnjeg dijela, tada moramo reći da se poklopac prtljažnika može otvoriti na dva načina. Prvi je da pritisnemo bravicu u sredini koja otvara samo metalni dio poklopca, kao kod svake limuzine, a drugi je da prvo pritisnemo bravicu sa desne strane koja aktivira skriveni mehanizam, pa tako otvaramo kompletan poklopac sa zadnjim vjetrobranom, kao kod hatchbacka. Ovakvo rješenje je izuzetno praktično, posebno ako na put nosimo mnogo kabastog prtljaga.

Zahvaljujući velikim dimenzijama i dobro rjiešenom rasporedu, unutrašnjost je neočekivano prostrana. Superb je sagrađen na zajedničkoj platformi koju je razvio VW i koristi je za modele Passat i Audi A4. Ako je i bilo prigovora o nedostatku prostora u pomenutim modelima, kod Superba takvih prigovora nema. Kada se nađete na mjestu vozača, otkrivate uzoran ergonomski raspored i zaista mu nemate šta prigovoriti. Sjedišta su udobna i mogu se podešavati u svim pravcima, a „mesnati“ točak upravljača dobro leži u rukama. Ipak, pravo otkrovenje nalazi se na zadnjoj klupi.



Čak ni najkrupniji putnici neće se požaliti na nedostatak prostora, bez obzira na stas, godište ili spol. Slobodno se može reći da zadnja klupa nudi vrhunsku udobnost, kao prava predsjednička (a uz to niskobudžetna) limuzina. Putnicima na zadnjim sjedištima na raspolaganju su i posebni podmetači za noge, pa je udobnost besprijekorna. Svaki put kada smo otvorili prtljažnik - bili smo iznenađeni. Osnovna zapremina od 565 l neće vas ostaviti ravnodušnim, jer će i najveći kofer u njemu izgledati kao igračkica. Naravno, to nije sve jer se zadnja klupa po potrebi može preklopiti. Na bočnim stranicama prtljažnika nalaze se i sklopive kukice o koje možete objesiti vrećicu kada se vraćate iz trgovine.


Kao što smo već rekli, platforma i tehničke osnove Superba gotovo se ne razlikuju jer su bez većih izmjena preuzete sa Passata i Audija A4. Testno vozilo pokreće dobro nam poznati 2.0 TDI agregat sa 140 KS. Nudi dovoljno snage i obrtnog momenta, a može se pohvaliti uzornom ekonomijom. Spregnut je sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem koji vas neće rezočarati jer je dovoljno brz i precizan. Superb se na otvorenom putu ponaša odlično te mu zamjerke neće naći ni najrazmaženiji vozači.



Na vijugavim brdskim cestama također neće biti problema, iako bi dobro došlo malo više informacija sa upravljača. U gradskoj gužvi Superb se također dobro snalazi uprkos velikim gabaritima. Nažalost, upravo takvi gabariti čine ga prilično bespomoćnim na tijesnim parkiralištima pa prilikom kupovine obavezno zatražite parkirne senzore koji će donekle olakšati ovaj problem.





Tokom testnih vožnji konstatovali smo da Superb ne zaostaje za svojom braćom, naprotiv - nudi više prostora. Ako tome dodamo da je cijena osjetno niža, tada nema razloga za dilemu. Za vozilo kakvo smo imali na testu potrebno je izdvojiti 52.218 KM. Za tu cijenu dobijate dobro opremljenu, udobnu, prostranu i praktičnu limuzinu, dok oni koji žele pravi predsjednički niskobudžetni ugođaj moraju doplatiti 2.627 KM za kožom opšivena sjedišta, te dodati i 1.178 KM za parkirne senzore.



 auto.ba



 
 
 
 

Najčitanije u zadnjih 30 dana

Ko je tu?

Nijedno
Trenutno aktivnih Gostiju: 58 
 
 
 
 
nike tn pas cher nike tn pas cher nike tn pas cher nike tn pas cher air max pas cher air max pas cher stone island outlet stone island outlet stone island outlet stone island outlet stone island outlet stone island outlet barbour paris barbour paris barbour paris barbour paris barbour paris piumini peuterey outlet piumini peuterey outlet piumini peuterey outlet piumini peuterey outlet piumini peuterey outlet canada goose pas cher canada goose pas cher canada goose pas cher canada goose pas cher canada goose pas cher canada goose pas cher woolrich outlet online woolrich outlet online woolrich outlet online woolrich outlet online woolrich outlet online woolrich outlet online Fjllraven Kanken backpack Fjllraven Kanken backpack Fjllraven Kanken backpack Fjllraven Kanken backpack Fjllraven Kanken backpack Fjllraven Kanken backpack woolrich outlet online piumini woolrich outlet moncler outlet online moncler outlet piumini moncler outlet moncler outlet online peuterey outlet online peuterey outlet cheap oil paintings pop canvas art